Хамрах
хүрээ: 9 -р анги
Он, сар, өдөр: 2018.03.09
Хугацаа: 40 минут
Хичээлийн
зорилго: Баримтад ишлэл зүүлт хийж, тайлбар оруулж сурах
Хичээлийн
зорилт:
- Ишлэл зүүлтийн талаар ойлголттой болох
- Ишлэл зүүлт хийх арга мэдэх
- Лавлах номныхоо файлд ишлэл зүүлт хийх
Арга зүй: Тайлбарлан
таниулах, харилцан ярилцах, бие дааж
ажиллах,
Хэрэглэгдэхүүн: 9-р
ангийн сурах бичиг, компьютер, ТӨМ 3.1, 3.2, 3.3 , ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
Зорилгоо
хэрэгжүүлэх хэлбэр
|
Зохион
байгуулах хэлбэр
|
· Сэдэлжүүлэх
·
Мэдлэг бүтээх
·
Үнэлж дүгнэх
·
Бататгах
|
·
Анги нийтээр
·
Биеэ даасан
·
Лаборатори компьютер дээр ажиллуулах
|
Хичээлийн үйл явц:
Хичээлийн
үе шат
|
Б: Багшийн үйл
ажиллагаа
С: Сурагчийн
үйл ажиллагаа
|
Анхаарах зүйл,
Үнэлгээ
|
Зохион
байгуулалт
1 мин
|
Б: Сурагчидтай мэндлэх
С: Багштай мэндлэх
Б: Ирц авна.
|
Анхаарах зүйл:
Лабораторийн компьютер хүрэлцээтэй байх. Ээлжит хичээлийн бэлтгэлийг сайн
хангасан байх. Тарааж өгөх материал,
ном сурах бичиг,
|
Сэдэлжүүлэлт
9 мин
|
Б: За өмнөх хичээлдээ лавлах номоо хийхдээ ямар хичээлээр мэдээллээ оруулсан уу.
С: Математик,
Хими, Физик,
Б: Та нарын цуглуулж боловсруулсан материалд шинжлэх ухааны тайлбар шаардсан
үг хэллэг орсон уу? Хэрэв тийм бол тухайн үг, хэллэгт хэрхэн тайлбар
оруулах вэ?
С:
Б: Бид хүний
оюуны бүтээл ашигласан уу.
С: Ашигласан.
Зохиогчийн эрхтэй сурах бичиг болон гарын авлагуудыг хэрэглэсэн.
Б: Тэгвэл баримтанд
оюуны ишлэл зүй зохистой ашиглахын тулд ишлэл зүүлт хийдэг. Энэ тухай одоо
судалцгаая.
|
|
Шинэ
мэдлэг эзэмшүүлэх
10 мин
|
Б: Өнөөдрийн хичээлээр лавлах номондоо ишлэл зүүлт оруулах
С: ТӨМ3.3 уншин нөхөж бичнэ.
Б: Баримтад яагаад ишлэл, зүүлт, тайлбар оруулах
хэрэгтэй вэ? Зүүлт, тайлбар ямар ялгаатайг мэдээрэй. Тарааж өгсөн хичээл 3-ыг
уншаарай.
С: Бичихдээ ашигласан зарим хэлц, харь үг, хүн, газар
усны нэр, он цаг, эд өглөгийн зүйл, зан заншил гэхчлэн нэмэлт мэдээлэл
шаардсан хэсгийг тэмдэглэж, тусгайлан тайлбарладаг.
|
Анхаарах зүйл: Сурах
бичиг, тарааж өгөх материалд заавар зөвлөгөө өгч чиглүүлэх
Үнэлгээ: Дасгал
даалгавар хийж дуусгасан сурагчийг үнэлгээ өгөх, идэвхи оролцоог нь дэмжих
|
Хийх
бүтээх үе шат
12 мин
|
Б: Лавлах номынхоо файлыг нээгээд ишлэл, зүүлт, тайлбар хийцгээе.
С: Ишлэх, иш татах: Бичиж байгаа зүйлдээ бусад хүий бүтээлээс хэсэгчлэн
авч оруулахыг шууд эш татах гэдэг бол бусдын санааг дурдан тайлбарлахыг дам
иш татсан гэдэг.
Исаак Ньютон-Английн физикч, математикт, одон орон судлаач, байгалийн
философич, алхимич
Б. Сурах бичгийн хуудас 30, дасгал 1-ийг уншаад, туршиж үзээд зүүлт,
тайлбар хийх аргаа олоорой.
С: Зүүлт, тайлбарыг хийхдээ References цэсийн Insert Footnote-г ашиглана.
Б: Сурагчид хийсэн лавлах номондоо зүүлт, тайлбар оруулна
С: Сурах бичгийн хуудас 30, дасгал 2-г хийгээрэй
|
|
Үнэлгээ
3 мин
|
Б: Сурагчдын лавлах номондоо хийсэн ишлэл зүүлт тайлбарыг өөрйин үнэлгээний
хуудас тарааж өгч бөглүүлэх.
С: Сурагчид хийсэн лавлах номоо өөрийн үнэлгээний хуудсаар ажлаа үнэлүүлнэ.
|
Анхаарах зүйл: Ном
сурах бичиг, компьютер байхгүй сурагчидыг хичээл дууссаны дараа ангид суулгаж
хичээлийн хийлгэх. Мэдэхгүй чадахгүй зүйлд нь туслаж дэмжих..
|
Гэрийн
даалгавар
3 мин
|
Дасгал 2. Лавлах номын файлыг нээж цуглуулж, боловсруулсан материалдаа
зүүлт, тайлбар хийгээрэй.
1. Зүүлтийг
ямар номонд хэрхэн ашигласан талаарх
2-3 жишээ олж
ирнэ үү.
|
|
Дүгнэлт
2 мин
|
Өнөөдрийн
хичээлээр юу шинээр ойлгож авсанаа дэвтэртээ бичээд бусдадаа уншиж өгөх.
|
Хичээлээр
ойлгосон зүйлээ дэвтэртээ бичих
|
No comments:
Post a Comment