Хамрах хүрээ: 9 -р анги
Хугацаа: 40 минут
Хичээлийн зорилго: Баримтыг
боловсруулах явцдаа томьёо оруулж сургана. Хичээлийн
зорилт:
Ø Insert
цэсний Equation программыг хэрэглэж сурна
Эзэмших мэдлэг,
чадвар, хэрэглээ: Баримтад томьёо оруулах мэдлэг чадварыг эзэмшинэ. Insert
цэсний Equation программыг хэрэглэх
Хэрэглэгдэхүүн: Мэдээллийн
технологийн кабинет, компьютер, проектор, дэлгэц, Мэдээллийн технологи VIII
сурах бичиг, ажлын хуудас тараах материал
Арга зүй: Тайлбарлан
таниулах, харилцан ярилцах, бие дааж
ажиллах,
Хичээлийн үе шат
|
Б: Багшийн үйл ажиллагаа
С: Сурагчийн үйл ажиллагаа
|
Зохион байгуулалт
1 мин
|
Б: Сурагчдад хичээлд баримтлах дэг болон аюулгүй
ажиллагааны дэгийг танилцуулна.
С: Сурагчид компьютер дээрээ өмнөх хичээлд хийж байсан
файлаа нээнэ.
Б: Хичээлийн явцад сурагчид 4 алхамт 2 даалгавар ажиллана.
|
Сэргээн санах, сэдэлжүүлэх
9 мин
|
Б: 1.Бодлогын өгүүлбэрийг уншиж өгөх
Slide 3
2. Бодолтыг дэвтэрт хийх. Бодож дууссан бол гараа өргөх
Б Асуулт№1
1. Энэ бодлогыг өмнө бодож байсан уу?
2.Ямар сэдэв дээр үзсэн бэ?
3.Энэ бодлогыг юу ашиглаж бодсон бэ?
4. Slide 4-г багш дэлгэцээр харуулах
С: Алхам-1.
Хариултыг сурагч өөрийн хүсэлтээр
босож хариулна
1.Энэ бодлогыг шугаман алгоритм сэдэв дээр бодож байсан
2. Бодлогыг дэвтэрт бодож дуусаад Smile өргөх
3. Томьёо ашиглаж бодсон
|
Асуудал шийдвэрлэх
12 мин
|
Б: Асуулт№2.
1.Өмнөх хичээл дээр ямар сэдвийн хичээл үзсэн бэ?
2.Ямар программ дээр гарчигаа үүсгэж боловсруулсан бэ?
Даалгавар 1
Бодлогынхоо томьёог Word программ дээр боловсруулж үзье
Асуулт№3
1.Томьёог ямар замаар яаж оруулсан бэ?
Багшийн нэмэлт мэдээлэл
Слайд-4
С: Алхам-2.
1.Баримтад гарчиг үүсгэж сурсан
2.Word программ дээр ажиллаж боловсруулсан.
3. Бодлогыг Word программ дээр оруулж эхэлнэ.
4. Зарим сурагчид х2-г ашиглаж оруулж болно. Мөн зарим нь Equation
программыг ашиглаж болно.
Сурагчдаар ямар арга замаар бодлогын томьёог оруулсанг тайлбарлуулна.
Сурагчдын тайлбарласанг бусад сурагчид дэвтэрт тэмдэглэн авах
|
Бататгах
13 мин
|
Б: Даалгавар 2
1.Томьёо 2-г сурагч 1 бүрт тараан өгөх
Слайд-5
2.Өгөгдсөн томьёог Word программ дээр оруулцгаая
Асуулт-5.
1.Томьёо оруулах явцад ямар нэгэн асуудал тулгарч байна уу?
Томьёог оуулахад асуудал тулгарсан тохиолдолд багш томьёог оруулах
нарийвчилсан Ажлын хуудсыг сурагчдад тараан өгнө
Багшийн нэмэлт мэдээлэл
Слайд-6,8
С: Алхам-3 а
Сурагчид томьёог оруулах явцад асуудал тулгарсан
тохиолдолд Smile өргөн багшаас тусламж хүснэ.
Алхам-3 б
Асуудлаа шийдвэрлэхийн тулд багшийн нэмэлт тараан
өгсөн Ажлын хуудасны дагуу томьёог оруулна.
Шинэ мэдээллийг ойлгож, тэмдэглэж авна
Б: Сурах бичгийн 28 хуудасны хэрэглэхүй хэсгээс 3 дахь
томьёог оруулна уу?
Слайд-7
С: Алхам-4
Сурах бичгээс өгсөн томьёог Ажлын хуудас 2-н дагуу
боловсруулж оруулна
|
Үнэлэх
2 мин
|
Б: Даалгавар 1
Стандарт бус болон аман үнэлгээ өгөх
Даалгавар 2 болон нэмэлт даалгаврыг үнэлэх үнэлгээний хуудсыг Excel
программ дээр боловсруулж ашиглах аргачлалыг тайлбарлан өгөх
С: Даалгавар тус бүр дээр багшийн Excel программ дээр бэлтгэж боловсруулсан
үнэлгээний хуудсанд даалгавар тус бүрт тоон үнэлгээ тавьж дунджийг олно.
|
Үнэлгээ
2 мин
|
Б: Багш сурагчдын үнэлгээний дунджийг байршуулах үнэлгээ хуудсыг гаргасан
байна.
Сурагчдын
байршуулсан үнэлгээнээс харгалзан 1-2 сурагчдаар өөрийгөө үнэлсэн
байдлыг яриулах.
С: Даалгавар тус бүр дээр багшийн Excel программ дээр бэлтгэж боловсруулсан
үнэлгээний хуудсанд даалгавар тус бүрт тоон үнэлгээ тавьж дунджийг олно.
|
Гэрийн даалгавар
1 мин
|
Б: Тусгай
тэмдэгтийн тухай мэдэж ирэх
С: Гэрийн даалгавар
тэмдэглэж авах
|
No comments:
Post a Comment